poniedziałek, 26 stycznia 2015

Praga

Witajcie kochani!
Na weekend postanowiłam zrobić sobie małą przerwę od internetu, odskocznię od codziennej rutyny i poświęcić z ukochanym czas tylko sobie nawzajem. Potrzebowałam takiego resetu, tym bardziej że w moim życiu ostatnio pojawiło się trochę zmian i rozczarowań, więc ten wyjazd dobrze mi zrobił. Praga jest pięknym miejscem, wokół  pełno uśmiechniętych ludzi, pełne restauracje i kawiarnie, piękne budowle i oczywiście sklepy przez które buty będą mi sie śniły po nocy ha ha ;D
Cały pierwszy dzień poświęciliśmy na spacerowanie i zwiedzanie centrum miasta, wieczorem nogi odmawiały nam posłuszeństwa po tylu godzinach. Ciężko było pokonać lenia ale po dwóch godzinach w łóżku wygrzebaliśmy się aby wyjść i spędzić trochę czasu wśród znajomych ;-) Dawno się tak nie uśmiałam! Przerwa nastąpiła również w diecie, korzystaliśmy z weekendu ile można więc nie mogło zabraknąć słodkości czy pizzy ;D! Muszę nadrobić zaległości, i zaczynam niebawem dietę oxy- oczywiście będę dzielić się  z wami spostrzeżeniami oraz przebiegiem i efektami. Zdjęć nie udało się zrobić wiele ponieważ pogoda nam dokuczała, w niedziele padał deszcz ze śniegiem i popsuł nam plany. Tak czy inaczej wyjazd zaliczam do tych jak najbardziej pozytywnych oraz udanych, zostawiam was więc ze zdjęciami i widzimy się w komentarzach <3 


Kurtka-tutaj  bluza-domodi  buty-butsklep









Kurtka-tutaj         sweterek-lilo-shop      spódnica-szafomania          torebka-szafomania











piątek, 23 stycznia 2015

Insta mix

Dawno nie było na blogu zdjęć z mojego  instagrama, więc trzeba było to zmienić ;-)
Do południa jestem w pracy ale potem szybko się pakuje i spędzam weekend z moim ukochanym, postanowiłam wziąć ze sobą aparat i wszystko zrelacjonuję tutaj. Jak wam się podoba ten pomysł żeby oprócz stylizacji dodawać również małe fotorelacje i pokazać wam jak spędzam wolny czas?
Życzę wam udanego weekendu,  i mam nadzieję że mój też taki będzie pomimo paskudnej pogody.

Wyprzedaż szafy z nowymi przedmiotami ---> klik


sukienka bordowa -tutaj
sweterek w serduszka-vubu.pl



kurtka-tutaj

czwartek, 22 stycznia 2015

Małe wskazówki do bycia ,,FIT''

Cześć kochani !
Dzisiaj post troszeczkę o innej tematyce niż moda i stylizacje, w związku z wieloma pytaniami dotyczącymi ćwiczeń czy też zywienia, postanowiłam podzielić się z wami swoimi doświadczeniami.
Często nie jedna z was nie ma możliwości pójścia na siłownię więc podpowiem wam gdzie szukać, fajnych ćwiczeń do wykonywania w domku ;-) Sama je stosowałam i z efektów byłam bardzo zadowolona! Warto zadbać o swoje ciało, dobre samopoczucie samo przyjdzie po trenigu a ten stan jest naprawdę przyjemny. Czasem wystarczy poświęcić nawet wieczorem po pracy te pół godzinki i poćwiczyć,  na początku też tak robiłam i jak widać podziałało.
Próbowałam nagrać dzisiaj dla was filmik, ale niestety nie mogę uporać się z aparatem.. Mam nadzieję że uda mi się nareszcie go rozpracować ;-)

Wypiszę wam kilka krótkich fajnych treningów wraz z linkami aby było wam łatwiej bez zbędnego przeszukiwania internetu 

-Ćwiczeńia na brzuch   tutaj
-na pośladki  tutaj
-ABS       tutaj
-Abs 8 minut  tutaj
-Aerobiczna szóstka Weidera tutaj
-30 dniowe wyzwanie na pośladki, przysiady tutaj

Jeśli chodzi o diety, to każdy powinien dobrać własną najlepiej rozpisaną przez profesjonalistę ale można też szukać na własną rękę. Popularne są - dieta oxykopenhaskadukana.  Można również liczyć sobie kalorie wg dziennego zapotrzebowania, sposobów jest naprawdę wiele. I trzeba pamietać że żadne ćwiczenia nie dadzą świetnego efektu jeśli będziemy się objadać czy stołować w makusiu ;D! Ja osobiście nie lubię diet, rozpisek a może też najzwyczajniej brak mi to czasu, ograniczam więc słodycze i jedzenie typu fast food. Nie jem po nocy i staram się jeść zdrowo ;-)

Są też rozwiązania typu smartfood. Dania w proszku? Absurd! - Wiele osób tak myśli, i dopóki nie przetestowałam i nie przekonałam sie na własnej skórze że są faktycznie jak najbardziej na plus! 
Wszelkie informacje dotyczące produktów znajdziecie na stronie klik.  Takie wyjście ma swoich zwolenników jak i przeciwników. Wiadomo na dłuższą metę się nie nadaję, ale na krótki cykl czemu nie.;-) 





wtorek, 20 stycznia 2015

Sporty pink and flowers

Nie wiem w sumie od czego zacząć ;D Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, moja skrzynka pęka dziś w szwach odpisywanie rozłożę na kilka dni więc proszę o cierpliwość ;* Dziękuję za tak wiele pięknych słów skierowanych w moją stronę, czytam je z ogromnym uśmiechem na twarzy a na serduszku robi się ciepło Emotikon wink! Przechodząć ,,metamorfozę'' nigdy bym nie pomyślała że uda mi się zmotywować tak wiele kobiet do działania, do wiary w siebie - i to jest największa nagroda Emotikon heart I do tych którzy szukają dziury w całym, nie dodałam tych zdjęć i opisu swojej historii dla podziwu, wzbudzenia współczucia a właśnie dla tego momentu.... Chcę pokazać że nie ma co się użalać nad sobą przed lustrem,ukrywać swoich wad i zagłębiać się w kompleksach a wziąć się w garść, podnieść tyłek i działać! Możemy osiągnąć wszystko, możemy stać się lepszą wersją siebie wystarczy w to uwierzyć i nad tym pracować. Operacje oczu wcale nie były dla mnie przyjemne a wręcz przeciwnie- to był dla mnie ciężki czas. Ale teraz jak jest już po wszystkim tego uczucia kiedy przechodzę obok starych ,,znajomych'' którzy śmiali mi się w twarz i wyzywali od zezoli nie oddałabym za nic w świecie <333
Nie oceniajmy więc ludzi po okładce, i nie użwyajcie proszę określenia ,, pusta lalka co tylko się stroi'' - bo nie znacie człowieka, nie wiecie jaki jest tak naprawdę i jakimi się kieruje wartościami i co w życiu robi. To co widzicie w internecie często jest bardzo mylne i wyidealizowane ale nie mam zamiaru opisywać swojej przeszłości w internecie bo wolę ją zostawić daleko za sobą. Nie ma wymówek laski bo z każdej sytuacji jest wyjście, na wszystko jest sposób tylko trzeba go odnalezć!


Stylizacja dzisiaj codzienna na luzie, nie będę się rozpisywać bo lecę na siłownie a potem do pracy, zostawiam was więc ze zdjęciami i mam nadzieje że połączenie przypadnie wam do gustu.
Buziak!

Buty-Reebok      kurtka-tutaj     tregginsy-signific    bluza-lilo shop








niedziela, 18 stycznia 2015

Granat plus beż

Witam was moje słoneczka po tej małej przerwie.
Przygotowałam wam dziś zestaw taki jak najbardziej lubię, bardzo kobiecy i elegancki. Śliczną granatową sukienkę połączyłam ze skórzaną ramoneską, na którą jak najbardziej mogę sobie pozwolić przy obecnych plusowych temperaturach. Aby przełamać i rozświetlić ciemne kolory dobrałam futrzaną kamizelkę oraz torebkę w odcieniach beżu, myślę że ten kolor jest wielofunkcyjny i bardzo fajnie łączy się z wieloma rzeczami. Buty na platformie dodają stylizacji charakteru i przykuwają uwagę, są ocieplane i bardzo wygodne więc mogę z czystym sumieniem je wam polecić ;-) Jak wam się podoba takie wydanie?  przepraszam za mały detal w postaci gumki na ręce, zauważyłam ją dopiero w domku jak zgrywałam fotki...
Miłego dzionka! 


Pojawiły się nowe aukcje ;-) ---> KLIK

sukienka-levres.pl         torebka-misswish         buty-labotti.pl   
kurtka-klik     kamizelka- no name









piątek, 16 stycznia 2015

Konkurs #LegfieLove

Kochane nie wiem czy wiecie, ale marka Gatta zorganizowała naprawdę świetny konkurs!

Zasady są niezwykle proste! Oto kilka kroków:

1. Zróbcie zdjęcie swoich nóg w rajstopach, pończochach lub leginsach
2. Umieśćcie je w aplikacji -> klik
3. Zbierzcie 15 głosów, aby dostać się do ścisłego finału, w którym jury wybierze zwycięzców

Do wygrania nieziemskie nagrody:

- Wycieczka dla dwojga do Australii - moje największe marzenie! Piękna lazurowa woda, piaszczysta plaża, słońce! Zobaczyć na własne oczy 12 Apostołów, symbol Great Ocean Road! Już szykuję aparat ;)
- Weekend dla dwojga w Hotelu Ushuaïa Ibiza Beach na Ibizie - dziewczyny wystarczy, że zobaczycie ten hotel, a od razu nabierzecie ochoty na udział w konkursie!  
- Roczny zapas produktów marki Gatta - jest tyle pięknych produktów tej marki, że nie miałabym problemu z wybraniem czegoś dla siebie :)

Jak same widzicie - jest o co walczyć! Wystarczy trochę kreatywności, aparat i macie szansę na niezwykłą przygodę! 



Podrzucam Wam moje #Legfie, które w pełni wyraża mnie i moją osobowość! Niech Wam służy za inspirację i do dzieła! Przecudownie byłoby gdyby, którejś z Was udało się wygrać, trzymam kciuki z całego serduszka <3 



środa, 14 stycznia 2015

Khaki coat


Dzisiaj za bardzo nie będę się rozpisywała bo lecę na siłownię <3 Bardzo się cieszę że znalazłam w sobie motywację do ponownego trzymania diety (zdrowe żywienie) i powrotu do ćwiczeń. 
U mnie panuje iście wiosenna aura która naprawdę poprawia samopoczucie. Dostałam również telefon z kliniki i 2 marca mam  operację na oczko, troszke się boje ale jestem dobrej myśli ;-)
Buziaki i czekam na wasze komentarze <3


Spodnie-lilo-shop    buty-labotti.pl       kurtka-klik      koszula-wyprzedana